Jednym z ciekawszych zagadnień dotyczących sklepów dropshipping, jest ich integracja z hurtowniami. Czy wyobrażają sobie Państwo ręczne wprowadzanie setek lub tysięcy produktów do sklepu? Opisywanie ich, załączanie zdjęć? To mogłoby być naprawdę czasochłonne zajęcie, pochłaniające nie długie tygodnie, ale miesiące. Oczywiście w tym czasie sklep dropshipping nie mógłby w pełni funkcjonować, aby przynosić właścicielom oczekiwane rezultaty. Między innymi z tego powodu wymyślono automatyczne integracje z bazami danych hurtowni dropshipping. Pozawala to bardzo szybko zasilić sklep internetowy w wybrane produkty lub grupy produktowe, jakie dana hurtownia posiada. Integracja odbywa się poprzez nadanie wybranemu sklepowi dropshipping dostępu do bazy danych hurtowni. Następnie sklep internetowy zasysa wybrane produkty do swojej bazy, pozwalając na ich pełną edycję. To z kolei może być wykonywane stopniowo, tak aby sukcesywnie zamieniać opisy producenta na własne, a jednocześnie prowadzić sprzedaż online.
Jakie możliwości daje integracja z hurtownią dropshipping Niezaprzeczalnym argumentem za tym, aby wybrać integrację z hurtowniami dropshipping jest możliwość natychmiastowego aktualizowania stanów magazynowych dla każdego produktu. Dzięki temu rozwiązaniu, klienci sklepu będą od razu wiedzieć, czy interesujący ich produkt jest dostępny w dużej ilości na magazynie, czy to jego końcówka i trzeba się spieszyć z zamówieniem. Produkty, które obecnie nie występują na magazynie mogą być tymczasowo wyłączane z oferty sklepu dropshipping, stając się niewidocznymi lub może obok nich pojawić się informacja o zerowych stanach magazynowych. Kto wykona integrację? Aby zintegrować sklep dropshipping z hurtownią, potrzebna jest znajomość szczegółowych danych serwerów, loginów i haseł. W przypadku jeśli sklep internetowy jest tworzony na jednej z ogólnych platform sprzedażowych, integracja zwykle jest wykonywana automatycznie, po wskazaniu przez właściciela sklepu hurtowni, z jaką chce rozpocząć współpracę. |